miercuri, 10 octombrie 2007

privind

spre dealul ala ma intreb ce cauta acolo drumul care duce spre culme. si ma gandesc ca pana acolo sus, ar trebui sa alerg daca vreau sa nu ma prinda noaptea gandidu-ma la toate optiunile. si cum drumul e plin de gropi si pietre, trebuie sa fiu foarte atent la ce miscari fac. si ajuns acolo, cum sa te privesc? intai va trebui sa ma scuzi ca-s murdar de la praful drumului, dar nu vor mai conta ranile provocate in momentele de neatentie. dupa care sa imi aranjez tricoul. dar nu ma prezint la Paris, la parada de moda, asa ca-s ok si asa. si daca razi de mine, o sa ma simt destul de confuz. de ce sa o faci...si stai sa imi trag si eu rasuflarea. dar pt ce am venit pana aici?

si poate ma voi trezi cu tine si mai departe. si sa te intreb ce cauti acolo, de ce privim spre acel tarm si sa-mi spui ca nici tu nu stii exact. si sa ne sprijinim in balustrada. sa ma intrebi ce tarm e. evident ca nu stiu. hahahaa. e un tarm ca oricare altul. nou. si pt ca nu stiu unde naiba ne aflam, as vrea sa coboram. ce bastinasi? poate nu e nimeni. poate e o civilizatie necunoscuta. cum ar fi? sa fim idolii din povestile lor. sau reprezentarea lor malefica. hmm..atunci cred ca mai bine mergem la urmatorul tarm. dar ceva imi spune sa coboram aici. nu ne-or alerga tocmai campionii lor la fuga. dar daca nu sunt toate astea si e o insula ok, nu am regreta daca nu am vedea-o?

dar sus, in salcamul ala privind spre mare ce cauti? doar nu vrei sa spui ca acum trebuie sa plecam. mai vreau sa stau aici, cu castile pe urechi si sa ascult ce ascult. nu stiu ce ascult. dar suna bine pt momentul ala. nu sari pe mine! mda. sunt neprietenos. pai cum sa nu fiu, ca ma doare genunchiul. bine ca razi. la naiba, chiar doare. sa vezi ce-ti fac daca te prind. normal ca te-am pacalit. nu ma doare, dar sa te vad cat poti sa fugi. unde sa te ascunzi? hehehe. pana unde? stai, time out. sa-mi opresc cd playeru'. da.hahahaa. ce talent am sa ma opresc la toate detaliile. hmm, ar trebui sa renunt la obiceiul asta. merci si pt pumnul de nisip ud de pe spate. mi l-ai oferit ca sa imi tratez salele. am inteles. si iar razi. si nici nu mi-am pus nasul rosu.

si asta va fi fost a doua zi dupa ce vom fi ramas ultimii oameni (cred) pe pamant. de ce doar noi? nu stiu. pentru ca nu vrei sa imi spui.

Niciun comentariu: